Mambu Mumbas upptakten.

2010-01-07  så skapades det snart ökända bandet Mambu Mumbas.
Vi var 4 originalmedlemmar dock fick 1 lämna efter bristfälliga kunskaper i sång och div instrument, ev kan killen låt kalla honom Jonas B få andra upg så som leverantör av dryck, mat och övriga nödvändigheter.

Det tre medlemmarna är Duschk , Hank The Man aka DD och Tjuren aka basse bollträ aka basse bollplank aka din mamas papa aka Anna Anka aka The Maskin.
Dagen till ära åkte  MM ut på en gemensam lunch i deras nya Band Vagon (saab 9k) för att diskutera nya medlemmar och bandets framtid. Vi kom fram till att låta Skridsko provsjunga eftersom vi är i behov av sångare/sångerska (snygg), dock vägrade han släppa trummorna så hans framtid kommer att diskuteras under helgen över några kalla.

Är ni intresserad av att provspela för MM kan ni höra av er på [email protected] ange provspel i ämne kolumnen.

Bilder samt presentationer av medlemmarna kommer inom kort.

MM



Kommentarer
Postat av: Per

Hejsan!



Fick den här länken av en bekant till mig och jag blev väldigt intresserad av att komma och provspela för Mambu Mumbas, tycker det låter väldigt inspirerande och intressant. Jag är själv en mycket duktig sångare med ca 20 års erfarenhet.



Så vad är det för adress ni håller till på så kommer jag förbi och visar upp min enastående talang?



// Pär Josefsson

2010-01-08 @ 01:24:52
Postat av: Cindy

You guys are so hoot! I loovee the way do it on stage and i love the Duschkinator!



xoxo

2010-01-08 @ 01:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0